Pages

Friday, July 20, 2007

Ce iti lipseşte din viaţa ta?

Am să încep spunând că mereu când văd distribuindu-se fluturaşi devin curioasă, şi cumva abia aştept să văd despre ce e vorba. Ba chiar m-am supărat de câteva ori când spre mine nu s-a întins nicio mână cu niciun fluturaş.

De câteva zile e foarte cald...

Astăzi era un tânăr la intrarea într-o staţie de metrou, şi - yay - mi-a dat şi mie fluturaş. Îl iau, mă uit la el şi văd:

Imediat m-am gândit: ski, munte, răcoare, DA! Îmi lipseşte acum o vreme mai răcoroasă.
Abia acum, după ce am ajuns acasă şi am scanat, observ că nu e zăpadă pe imagine. Apoi nepotrivită mi se pare scrierea cu litere mari a fiecărui cuvânt. Ce efect o fi având, nu ştiu. Pe mine m-a lăsat rece.

Apoi, bineînţeles, am întors hârtiuţa:


Cum o întorceam, am văzut întâi "cursuri gratuite". Mi-am zis: de ski?? :-o
Nuu, de limba engleză. Apoi mi-am amintit imediat "aa, ăştia sunt băieţii ăia blonzi şi drăguţi, am mai primit mai demult un fluturaş de la ei...".

M-am uitat jos pe foaie, unde am văzut "Cursuri predate de misionari ai Bisericii lui Isus Hristos a Sfintilor din Zilele din Urma".

Am zâmbit, am împăturit hârtia şi-am pus-o în buzunar zicându-mi: This might make a good blog entry.

Nu, nu cursuri gratuite de limba engleză îmi lipsesc din viaţa mea.